Szeretettel köszöntelek a SAP közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SAP közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SAP közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SAP közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SAP közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SAP közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SAP közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SAP közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Komoly költségcsökkenést érhetnek el a vállalatok szolgáltató központ létrehozásával, és az alapvető adminisztratív tevékenységek kiszervezésével. Nem csoda, ha egyre több nemzetközi cég nyúl ehhez a megoldáshoz. Az SAP új Humán Ügyfélszolgálati Rendszere is ezt a célt szolgálja, hiszen támogatja a munkavállalók, mint ügyfelek igényeinek magas szintű kielégítését, a költségek csökkentését, a szolgáltatások mérését, kontrollját, melyek a minőségbiztosítási és SLA elszámolási folyamatok alapját képezik.
Miért van szükség humán ügyfélszolgálati rendszerre?
A humán szakterület működését is üzleti alapon ítélik meg: így elvárás felé, hogy legyen hatékony, nyújtson magas szintű szolgáltatást ügyfeleinek, a vezetőknek és munkavállalóknak és szolgáltatásait versenyképes áron biztosítsa.
A költséghatékony működés manapság elengedhetetlenül fontos. A cél elérésének egyik eszköze a vállalatcsoporton belüli szolgáltató központok (Shared Service Centerek, SSC) felállítása, amelyek központi "back office" jelleggel HR, számítástechnikai, adminisztrációs, beszerzési, vagy a pénzügyi szolgáltatói területen is működhetnek. A szolgáltató központ létrehozásával, és az alapvető adminisztratív tevékenységek kiszervezésével komoly költségcsökkenést érhetnek el a vállalatok.
A szolgáltató központokba a rutin jellegű, nagy volumenű, ismétlődő, standardizálható tevékenységekből álló humán folyamatokat vonják be, amelyeknél maximálisan kiaknázhatók a gazdaságos üzemméret, a specializáció valamint az informatikai támogatás nyújtotta előnyök. A szolgáltatás kondícióit egy szerződésben rögzítik.
Az SAP Humán Ügyfélszolgálati Rendszere (Human Customer Relationship Management = HCRM) segíti ezen célok megvalósítását, hiszen támogatja a munkavállalók mint ügyfelek igényeinek magas szintű kielégítését, a költségek csökkentését, a szolgáltatások mérését, kontrollját, melyek a minőségbiztosítási és SLA elszámolási folyamatok alapját képzik.
Ahol használják az új rendszert
Az SAP HCRM azon vállalatok számára lehet igazán fontos, és biztosít gyors megtérülést, amelyek sok munkavállalót foglalkoztatnak és a velük kapcsolatos ügykezelést egységesíteni lehet. Olyan nagyvállalatok használják az SAP HCRM megoldását, mint például a Lufthansa, Unicredit, PhillipMorris, Bayer, Deutsche Post, Fortis, SAP. Magyarországon a MÁV Zrt.-nél van folyamatban a kialakítása. A nemzetközi tapasztalatok szerint a rendszer átlagosan két-három év alatt térül meg.
- Az SAP HCRM projekt sikertényezője az üzleti igények feltérképezésén és a szolgáltatási katalógus összeállításán alapul. Mind ebben, mind a rendszer beállításában felkészült szakemberek állnak rendelkezésre a humán szolgáltatók igényeinek kielégítésére - mondja Simon Károly, az SAP HCMR szakértője.
Az SAP új HR rendszerének előnyei
Az SAP HCRM természetétől fogva rendelkezik az SAP CRM összes funkciójával, melyeket a következők egészítenek ki:
Mitől különleges az SAP HCRM?
Az ügyviteli folyamatok hatékonyabbá, átláthatóbbá és gyorsabbá válnak. Ezt az alábbiakkal szemléltetjük:
Forrás:
http://saptippek.hu/?page=hirek&hir=87
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Bejött az SAP-nek a felhő
Vége lehet az SAP és az Oracle közötti jogi csatározásnak
Novemberig lehet pályázni a legjobb SAP bevezetés címért
Oroszország az Apple és az SAP forráskódját is ellenőrzizné